Van 1 t/m 28 februari liep de social media campagne voor de digitale studenten kortingskaart. Met naar schatting 30.000 studenten in de stad draagt het platform 'Study in Enschede' bij aan het strategische doel van Enschede om talent aan te trekken en te behouden. 
 

Het doel van de campagne was het activeren van studenten in Enschede om de digitale studentenkortingskaart te downloaden. Ook deze februari-instroom campagne kregen alle studenten die zich aanmelden voor de digitale kortingskaart een gratis canvas tas cadeau. Wat resulteerde in een goedlopende campagne waarbij de resultaten te vergelijken zijn met de vorige introductieweek campagne
 

Met deze campagne zijn gelijke resultaten behaald met afgelopen introductieweek campagne, terwijl de looptijd hier twee weken langer was. De campagne heeft een bereik gehad van 50.378 en voor 3.029 klikken op de link in de advertentie gezorgd. Tegenover de campagne van vorig jaar met een bereik van 45.175 en 3.075 klikken. Een mooi resultaat waarop we met de volgende campagne weer verder kunnen bouwen. 
 

Benieuwd naar alle resultaten? Bekijk de factsheet voor meer informatie!
 

Over Study in Enschede digitale kortingskaart 
De Study in Enschede kortingskaart geeft studenten de beste deals. Deze kaart is beschikbaar voor alle studenten in Enschede die studeren aan het ROC van Twente, Saxion, ArtEZ of Universiteit Twente. Onlangs hebben wij een aantal nieuwe ondernemers mogen toevoegen, die inmiddels ook een mooie korting aanbieden speciaal voor studenten. 

 

Wil jij je ook aanmelden als ondernemer voor de studentenkortingskaart? Neem dan contact op met Sanne, [email protected].