Van 19 augustus t/m 30 september liep de social media campagne voor de digitale kortingskaart. Het was een groot succes en zorgde voor een nieuw record aan gebruikers van de Study in Enschede kortingskaart.

Nieuw record

Het doel van de campagne was het activeren van studenten in Enschede om de digitale kortingskaart te downloaden. Met naar schatting 30.000 studenten in de stad draagt het platform ‘Study in Enschede’ bij aan het strategische doel van Enschede om talent aan te trekken en te behouden.

Met deze campagne hebben we maar liefst 1.331 nieuwe gebruikers weten te verwelkomen, een absoluut record! De campagne heeft een bereik van 45.175 en zorgde voor 3.075 klikken op de link in de advertentie. De advertentie behaalde een CTR van 1,83%.

Gratis tas cadeau

Een leuke extra tijdens deze campagne was dat studenten die de kortingskaart downloaden, met hun bevestigingsmail een gratis tas konden ophalen bij de Tourist Info in Enschede. Naast deze actie konden studenten ook tijdens de FACT-dag onderdeel van de introductieweek zich aanmelden voor de studenten kortingskaart en direct een tas in ontvangst nemen.

Over Study in Enschede kortingskaart

De Study in Enschede kortingskaart geeft studenten de beste deals. Deze kaart is beschikbaar voor alle studenten in Enschede die studeren aan het ROC van Twente, Saxion, ArtEZ of Universiteit Twente.