De enschede brandchecklist!
Enschede zit in ons hart en dat laten we graag zien. Dit doen we met een gedeelde visie, een helder doel en merkwaarden die bij Enschede passen. Samen dragen we het merk uit. Iedereen mag het stadslogo op zijn eigen wijze gebruiken en het creatief toepassen. Samen maken we Enschede.
Technologie, Innovatie, Creativiteit
Technologie, Innovatie, Creativiteit (TIC): we claimen dat Enschede een bijzondere positie inneemt op deze drie karakteriserende thema’s. De TIC vormt dan ook het fundament van alles wat we doen en waar we sterk in zijn. Maar, wat Enschede écht Enschede maakt, is de combinatie van de TIC met de menselijke maat en de Enschedese mentaliteit.
Merkwaarden
De merkwaarden zijn de belangrijkste (emotionele) waarden die Enschede typeren. Ze beschrijven de Enschedese mentaliteit en zijn voelbaar en zichtbaar in de stad. Dit geeft sturing aan onze communicatie. Zijn jij en jouw bedrijf, evenement of boodschap in lijn met deze waarden?
Als je er minstens twee kunt aanvinken dan ben je goed op weg On Brand te zijn.
Doelen en Doelstellingen
Iedere stad heeft doelen, zo ook Enschede. Laat ons weten hoe jij daaraan meewerkt.
We bouwen aan een onderscheidend en eenduidig imago van de stad. Welke bijdrage lever jij?
De stad staat nooit stil
Enschede is de afgelopen jaren flink gegroeid qua economie
Welke bijdrage lever jij?
Enschede
Heb jij ‘Enschede’ verwerkt in jouw merk, projectnaam, event, hashtags of zelfs in jouw organisatienaam?
Stadslogo
Wij dagen je uit het stadslogo toe te passen op een creatieve wijze in jouw communicatiemiddelen, in je kantoorinrichting of op je evenement.
Een score boven de 70% betekent dat je officieel On Brand bent! Super!