Belangrijke cijfers 2023

Nieuwsbrief inschrijvingen

10.000

De adventskalender heeft vorig jaar 7.000 nieuwe inschrijvingen voor de Nederlandse nieuwsbrief opgeleverd en 3.000 voor de Duitse nieuwsbrief. 

Bereik social media

240.000

Dit is het bereik van de adventskalender op de social media kanalen van Uit in Enschede.

Paginaweergaven

130.00

Dit zijn het aantal extra paginaweergaven op onze website naar aanleiding van de adventskalender.

Inzendingen

58.162

In totaal heeft de Nederlandse adventskalender 42.145 inzendingen gehad en de Duitse adventskalender 16.017.

Extra online exposure voor lokale ondernemers

Als bijdrager van een dagprijs krijg je niet alleen je eigen dag in de adventskalender met bijbehorende landingspagina op beide websites. Ook word de ondernemer meerdere malen meegenomen in onze Nederlandse en Duitse nieuwsbrief, op onze socialmediakanalen en richting verschillende doelgroepen.

Richtlijnen voor ondernemer

  • Er worden twee prijzen per dag weggegeven, één voor Nederlandse en één voor Duitse deelnemers.
  • Prijzen moeten minimaal €75,- waard zijn (verkoopprijs, per prijs voor NL en DU).
  • Op 24 december wordt er een speciale prijs aangeboden met waarde van minimaal €250,-.
  • Er moet een afbeelding van de prijs worden aangeleverd met een afmeting van minimaal 1080x1080px. De prijs moet duidelijk in beeld zijn gebracht en van hoge resolutie zijn.
 - Enschede Promotie

2023

Prijzen van ondernemers

In 2023 hebben er verschillende ondernemers meegedaan met leuke prijzen. Top 5 cadeaus met de meeste inschrijvingen zijn:

  • U Parkhotel en Enschede Cadeaukaart op 24 december met 4.115 inschrijvingen
  • Loev cadeaubon op 8 december met 3.496 inschrijvingen
  • Goods4Home zilveren armband op 19 december met 2.980 inschrijvingen
  • Miro Center cadeaupakket op 12 december met 2.910 inschrijvingen
  • Nienke's Cupcakes Sweet Tea op 15 december met 2.882 inschrijvingen