Nieuws overzicht

Vier de zomer in Enschede!

Deze zomer is het extra leuk om de vakantie in eigen stad te vieren. Onder de campagneslogan “Vier de zomer in Enschede” brengen wij samen met diverse partners de binnenstad in zomerse sferen.

Lees meer

Samen werken aan het merk Enschede

Eind juni hebben wij samen met de gemeente Enschede creatieve strategen en conceptontwikkelaars uit Enschede uitgenodigd om mee te werken aan het merk Enschede.

Lees meer

Impactsheet cultuur

Veertien professionele culturele instellingen zorgen voor een gevarieerd aanbod. In het Strategisch Cultuurberaad zitten deze instellingen aan tafel om samen de kunst en cultuur in Enschede naar een hoger plan te brengen.

Lees meer

Enschede City Magazine 2020

Om de meerdaagse toerist te voorzien van praktische informatie en tips ontwikkelen wij sinds enkele jaren het City Magazine.

Lees meer

Lancering Engelstalige toeristische website

De website inspireert de internationale bezoeker, in de oriënterende fase, om meer te weten te komen over Enschede. Daarnaast voorziet deze website zowel bezoekers, als in Twente wonende expats, van praktische informatie.

Lees meer

Succesvolle eerste maand studyinenschede.com

Op 27 april 2020, Koningsdag, lanceerden wij de studentenportal Study in Enschede met de mooie campagne “studying in Enschede is King”. Nu, ruim een maand later, bekijken we de eerste resultaten.

Lees meer

We mogen weer

Kijk je met ons mee naar Enschede tijdens de coronacrisis? Een bijzondere periode, waarin aangetoond werd hoe initiatiefrijk iedereen in Enschede is.

Lees meer

Campagne picknicken in Twente

Met Hemelvaart, Pinksteren en aankomende zomer wordt picknicken in de natuur of in je eigen tuin populair. We hebben mooie initiatieven van diverse ondernemers ontvangen en gebundeld.

Lees meer

Plattegronden dinsdag- en zaterdagmarkt

De markt op dinsdag en zaterdag gaat door met in acht neming van de regels met betrekking tot afstand en hygiëne. Dat betekent dat marktondernemers veelal rouleren.

Lees meer
1 2 3