succesvolle eerste maand Study in Enschede

Op 27 april 2020, Koningsdag, lanceerden wij de studentenportal Study in Enschede met de mooie campagne “studying in Enschede is King”. Nu, ruim een maand later, bekijken we de eerste resultaten.

Study in Enschede heeft de afgelopen maand niet stilgestaan. Zo hebben we op zowel onze website, als op ons Instagram account aandacht gegeven aan de lancering, (studenten)initiatieven van Enschede Samen Sterk uitgelicht, het verhaal achter de vuurwerkramp verteld en de versoepeling van de coronamaatregelen op 1 juni aandacht gegeven. Daarnaast verzamelden we in blogs de leukste tips voor (aankomende) studenten.

Gelukkig weten de studenten in Enschede ons te vinden! Zo hebben we op Instagram ondertussen 259 volgers en werden de berichten circa 3.250 keer weergegeven. We stuurden drie nieuwsbrieven naar 419 inschrijvers, welke in totaal 570 keer werden geopend. Maar liefst 2.113 gebruikers wisten de website te vinden. Daar vonden 2.719 sessies en 7.146 paginaweergaven plaats. De website is tweetalig, Nederlands en Engels. We zien dat het grootste percentage (86%) de Engelstalige variant www.studyinenschede.com gebruikt.

We blijven je op de hoogte houden van de cijfers en aankomende ontwikkelingen.