Gepubliceerd: 8 oktober 2020

Pop-up brandteam voor het eerst bij elkaar

Met veel plezier kijken wij terug op de kennismaking met het pop-up brandteam, een team van creatives en strategen uit Enschede. Alle enthousiaste reacties en positieve energie geven ons veel vertrouwen in de driedaagse sprintsessie voor het merk Enschede. Wij stellen ze graag aan je voor:

  • Ralph Hoveling (Digidee)
  • Marck Harmes (Squal)
  • Gerrald Hekman (Handstand)
  • Elroy Klee (Elroy Klee Brand design & Art direction)
  • Sander Rohring (UNCOMMON)
  • Robert Jan Dokter (Beeldgeneratie)
  • Tom Hoesstee (Tom Harisson)
  • Twan Pastoor (Wirelab Digital Agency)

Het brandteam gaat samen met ons en de gemeente Enschede aan de slag met het nieuwe brand, de brandstory en het brandbook voor Enschede.

Adviesraad

Vanuit alle betrokken stakeholders en werkvelden hebben wij een selectie gemaakt van personen die volgens ons belangrijk zijn om in de adviesraad deel te laten nemen. Zij worden tijdens de driedaagse sprintsessie ingevlogen als criticasters om het brandteam scherp te houden en de toepasbaarheid voor diverse partijen in de stad te toetsen. De adviesraad bestaat uit de volgende personen:

  • Thomas Geerdink (Saxion)
  • Melanie Koning (Grolsch)
  • Marc Woesthuis (TRIMM)
  • Willem Jaap Zwart (Concordia)
  • Joost Steppé (Universiteit Twente)
  • Wiro Kuipers (EnschedeLab)
  • Marloes Wensink (Intercity Hotel)
  • Kees de Groot (GOGBOT festival, PlanetArt, Warp Technopolis)
  • Els van Riel (ROC van Twente)

Meer weten? Neem contact op met

Contact
Contact